Gadis tipu bos Playboy untuk seks

Seorang wanita jelita, Kendra Wilkinson mendedahkan dia terpaksa menipu pemilik majalah Playboy, Hugh Hefner ketika menjadi kekasihnya dalam satu program realiti, lapor sebuah akhbar semalam.

Kendra yang berumur 23 tahun berkata, dia terpaksa menipu Hugh yang berumur 82 tahun dengan keluar rumah untuk menjalin hubungan seks dengan lelaki lain.

"Saya perlu menjalin hubungan seks bagi membolehkan saya menikmati keseronokan pada peringkat umur saya dan merasai suasana seperti manusia yang sihat," katanya.

Kendra merupakan bintang dalam program realiti televisyen Girls of the Palyboy Mansion tetapi dia kini sudah berpisah dengan Hugh.

Dia menganggap Hugh hanya sebagai seorang rakan yang baik dan sugar daddy.

"Saya perlu berasmara menyebabkan saya terpaksa curi-curi keluar," katanya.

Kendra turut mengagumi seorang lagi kekasih Hugh, Briget Marquardt yang masih mengekalkan hubungan cinta dengan pemilik Playboy itu.

Hugh turut mempunyai seorang lagi kekasih iaitu Holly Madison. - Agensi



Teknik Pancutkan Isteri. Keterangan lanjut, sila klik sini.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Arkib Blog

Pelawat

Pikat Isteri

Artikel

Catatan Popular