Seks 'Surprise'

Seks dan kehidupan berumahtangga memang tidak dapat dipisahkan. Naluri seksual adalah fitrah bagi setiap insan dan perkahwinan merupakan jalan yang terbaik untuk menyalurkannya. Memenuhi kehendak seksual pasangan masing-masing adalah sangat penting sehinggakan dianggap ibadah.

Pernahkah suami anda tiba-tiba pulang ke rumah sewaktu kerja, menarik anda ke bilik, mengunci pintu dan terus melakukannya? Bertuahlah anda kerana suami anda merupakan lelaki yang amanah dalam menjaga kemaluannya hanya di jalan yang dihalalkan Allah.

Zaman sekarang merupakan cabaran yang besar bagi lelaki kerana rata-rata pakaian wanita terdedah sana sini dan memang tak cukup kain. Ada juga wanita Islam yang tidak menutup auratnya dengan sempurna. Pakai tudung tapi dada terdedah dengan pakaian ketat membaluti tubuh. Pendek kata, memang susah betul suami kita nak jaga mata, apatah lagi nak elakkan diri daripada terangsang nafsu shahwatnya.

Sabda Rasulullah S.A.W. yang bermaksud: "Jika kamu melihat seorang wanita dan hatimu menjadi cenderung kepada wanita itu maka dia hendaklah pulang menemui isterinya dan mendatangi tempat tidurnya supaya terhindar dari kekejian." (Hadis Riwayat Muslim)

Memang jelas sudah menjadi tugas anda sebagai isteri untuk melunaskan shahwat suami yang sedang bergelora walau pun anda sendiri tidak mendapat kepuasan. Manalah tau, di tempat kerjanya penuh dengan wanita-wanita seksi yang menguji imannya. Yang sebenarnya, anda telah berjaya menjaga shahwat dan kemaluan suami anda, di samping mewujudkan sikap bertolak ansur dan tidak mementingkan diri sendiri. Masih ada banyak peluang lagi untuk anda sama-sama mendapat kepuasan.

Keinginan seksual lelaki sebenarnya sukar dijangka masa dan ketikanya. Jika suami berkehendakkan anda, harus segera ditunaikan sehinggakan Rasulullah S.A.W. bersabda: "Apabila seorang suami mengajak isterinya maka penuhilah segera kehendaknya meskipun dia berada di dapur."(Hadis riwayat al-Tirmizi dan Ibnu Hibban). Anda harus berbangga kerana suami telah memenuhi keinginan shahwatnya dengan isteri sendiri dan bukannya dengan wanita lain. Pendek kata, anda telah menyelamatkan suami daripada berzina.

Kalau anda bergaduh atau merajuk sekali pun, hasrat suami harus dipenuhi. Janganlah terlalu mengikut kehendak hati dan ego anda. Walau pun hakikatnya anda sedang berjauh hati dengan suami, anda tidak dianggap kalah jika memenuhi tuntutan seksualnya. Sebaliknya, kemenangan di pihak anda kerana berjaya menambat hati suami.

Sabda Rasulullah S.A.W. lagi, "Apabila suami memanggil isterinya ke tempat tidur kemudian isteri tidak mendatanginya sehingga suami marah maka para malaikat akan mengutuk isteri itu hingga ke waktu pagi." (Hadis Riwayat Muslim). Dalam riwayat yang lain dinyatakan; "Sehinggalah suaminya reda."

Begitu besarnya implikasi terhadap isteri apabila menolak keinginan seksual suami. Kesimpulannya, kelembutan, tolak ansur dan keikhlasan isteri dalam melayani suami sangat penting. Hiasilah diri dengan cantik di depan suami (jangan bila keluar rumah sahaja) supaya dia sentiasa tertarik dengan anda. Perkahwinan akan menjadi lebih bermakna, insya Allah….

Sumber: http://comelnya.com/



0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Arkib Blog

Pelawat

Pikat Isteri

Artikel

Catatan Popular