Posisi Jimak Taman Wangi ( The Perfumed Garden )

Teknik dan posisi jimak ini berdasarkan buku terkenal yg dikarang oleh Sheikh Nafzoui pada kurun ke 15 bertajuk The Perfumed Garden.

Penyiaran artikel ini adalah bertujuan sebagai bacaan ilmiah khas utk suami isteri dan mereka yg bakal mendirikan rumahtangga dan tidak berniat utk menyinggung perasaan mana2 pihak atau menyimpang dari tujuan sebenar.


Posisi Pertama dalam Perfumed Garden – Lelaki diatas wanita. Wanita mengangkatkan kakinya dan merapatkan pahnya ke pinggang lelaki. Lelaki perlu menyokong posisi ini dengan menggunakan tangan. Hujung kaki terutamanya ibu jari ditekan ke bawah untuk sokongan lebih.


Posisi kedua dalam Perfumed Garden - Masih lelaki diatas, tetapi wanita mengangkat sikit punggung dan memautkan kaki di pinggang lelaki. Tangan di gunakan untuk menarik lelaki lebih rapat.


Posisi ketiga dalam Perfumed Garden - Posisi ini membolehkan penetrasi lebih mendalam. Lelaki bermula dengan melututkan diri diantara kaki wanita. Angkat sedikit kaki wanita dan pautkan dibahu.


Posisi keempat dalam Perfumed Garden - Dalam posisi ini wanita hendaklah menegakkan kaki dan menyandarkan didada suami. Suami perlu mengangkat sedikit pinggang isteri untuk membolehkan penetrasi yang baik.


Posisi kelima Perfumed Garden – Posisi ini kebiasaannya amat sesuai buat isteri yang sedang mengandung. Penetrasi dilakukan dari sisi dengan menarik punggung isteri ke arah punggung suami


Posisi keenam Perfumed Garden- Posisi sebegini sebenarnya diilhamkan dahulu oleh orang Arab kuno sebelum dipopularkan oleh Barat. Posisi ini juga memudahkan tusukan ke G-Spot. Posisi ini juga elok untuk isteri mengandung; dengan syarat, isteri perlu merendahkan tangan dan siku seperti dalam sujud.


Posisi ketujuh Perfumed Garden - Posisi ini memerlukan wanita mengiring sedikit dan mengangkat sebelah kaki. Kaki itu disandarkan kebahu suami. Suami memegang kaki isteri yang disandarkan itu sebelum melakukan penetrasi.



Untuk keterangan lanjut, sila klik sini.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Arkib Blog

Pelawat

Pikat Isteri

Artikel

Catatan Popular