Klip seks Priyanka, bekas kekasih dicuri

Imej dan nama baik pelakon Priyanka Chopra dikatakan bakal terjejas apabila telefon bimbit bekas kekasihnya, Harman Baweja yang mengandungi video seks peribadi mereka dicuri baru-baru ini.

Sumber berkata, seseorang mencuri telefon bimbit berkenaan di set penggambaran filem Victory dan Harman kehilangan punca sejak itu.

"Walaupun dia sudah mendapat kad SIM baru dengan nombor sama, Harman benar-benar bingung kerana kehilangan semua nombor penting dan dia pula memang sukar mengingat nombor.

"Bukan itu saja, Harman amat bimbang sesiapa yang mengambil telefon itu mungkin menyebarkan klip video seks mereka yang dirakamkan dengan telefon bimbit itu," kata sumber.

Priyanka yang sudah sah putus cinta dengan Harman, langsung tidak kelihatan kecewa dengan perpisahan itu sebaliknya meneruskan kehidupan dan dilaporkan sudah pun menemui cinta baru.

Wajah baru yang dikatakan menjalin hubungan cinta dengan bekas Ratu Dunia itu ialah Shahid Kapur, pasangannya dalam filem terbaru, Kaminay.

Bagaimanapun, rakan pelakon itu menyangkal laporan berkenaan dan berkata Priyanka tidak menjalin cinta bukan saja dengan Shahid sebaliknya dengan mana-mana lelaki India pun kerana hatinya sudah terpikat dengan aktor kelahiran Scotland, Gerald Buttler.

Sumber berkata, Priyanka dan Buttler bertemu di pelancaran Atlantis di Dubai dan sering berhubungan sejak itu.

"Mereka semakin intim di parti anjuran Shah Rukh Khan di Dubai, selepas pelancaran pusat peranginan mewah itu," kata sumber.

Menambah kesahihan gosip hangat itu ialah hakikat jurucakap rasmi pelakon itu tidak menafikan hubungan kedua-dua pelakon itu.

Bercakap dengan sebuah akhbar, dia berkata: "Priyanka dan Gerard benar-benar mesra di Dubai dan mengekalkan hubungan mereka sejak itu."

Keintiman mereka semakin jelas apabila kedua-duanya dilihat makan tengah hari di Chicago, lokasi Priyanka menjalani penggambaran filem arahan Ashutosh Gowariker, What's Your Rashee?. � Agensi

Info Menarik


Pancutkan Suami. Keterangan lanjut, sila klik sini.


Petua Seks Hebat, sila klik sini.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Arkib Blog

Pelawat

Pikat Isteri

Artikel

Catatan Popular