Dambaan Isteri Saat Di Ranjang

Dambaan Isteri Saat Di Ranjang

Antara sedar atau tidak, wanita khususnya isteri menginginkan sebuah kehidupan seksual yang diatur dengan teliti seterusnya berlangsung seperti yang diharapkan. Untuk itu, ketahui perjalanan seksual yang diinginkan seorang wanita sebelum hubungan intim dilakukan agar tidak timbul istilah paksaan atau lebih serius dakwaan ‘rogol’ oleh suami sendiri.

1. Pentingkan Kesihatan Dan Rehat
Wanita mengharapkan tahap kesihatan yang baik meliputi stamina, rehat dan sebagainya sebelum hubungan asmara dilakukan. Sekiranya perkara-perkara tersebut menepati ‘piawaian’ yang ditetapkan, secara automatik suami mudah mendapat lampu hijau untuk meneruskan aksi yang diinginkan.

2. Inginkan Reaksi Emosional Pasangan
Sebenarnya, wanita juga menginginkan tindak balas dari pasangan selama hubungan intim dijalankan. Reaksi emosional serta ucapan yang dilafazkan pasangan ketika berasmara berupaya menghangatkan lagi keinginan dan kenikmatan sewaktu bersama.

3. Ambil Kira Tarikan Fizikal
Bukan sahaja lelaki malah wanita juga menitikberatkan tarikan fizikal yang dimiliki pasangan. Mungkin paras rupa tidak seberapa tetapi bentuk tubuh yang sasa ataupun lengan yang tegap secara tidak langsung membuatkan hati tertawan dan bersemangat untuk bersama. Sungguhpun begitu, lain wanita lain cita rasanya jadi berbincanglah dengan pasangan bentuk fizikal yang manakah menjadi kesukaan.

4. Tindak Balas Seksual Mengukur Kepuasan
Ketika melakukan hubungan intim, wanita tertarik kepada respons seksual yang diberikan pasangan seperti orgasma mahupun tindak balas erotis. Wanita juga tetap menghendakinya kerana ingin mengetahui sejauh mana pasangan menikmati ataupun puas dengan layanan yang diberikan.

5. Sensitiviti Pasangan
Sesetengah wanita tergolong sebagai individu yang sukar berterus terang. Lazimnya, mereka gemar memberikan ‘bayangan’ terhadap perkara yang diinginkan seterusnya menanti reaksi pasangan. Dalam berasmara, wanita mengharapkan pasangan berjaya memenuhi keinginan seksual lebih-lebih lagi setelah bertahun-tahun hidup bersama. Dari situlah wanita menilai sama ada pasangan sensitif terhadap keperluan seksualnya.

6. Tahap Kesihatan Pasangan
Hal sebegini perlu dititikberatkan sebelum meneruskan hubungan asmara. Lazimnya wanita berasa lebih puas dan bersemangat apabila pasangannya berkeadaan sihat. Situasi boleh berubah sekiranya pasangan sakit-sakit biarpun sekadar pening kepala. Ia tentunya membuatkan ‘mood’ untuk bersama terjejas.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Arkib Blog

Pelawat

Pikat Isteri

Artikel

Catatan Popular