Seks dalam tandas

Sepasang kekasih muda yang cuba melampiaskan nafsu dengan melakukan hubungan seks terlarang terkandas apabila tandas yang dijadikan ‘bilik istimewa’ diser bu pihak berkuasa, semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 4.15 petang itu, pasangan dipercayai pelajar tingkatan lima sebuah sekolah menengah, di sini, ditemui dalam keadaan amat mengaibkan apabila ‘telanjang bulat’ di tandas berkenaan.

Lebih mengejutkan pasangan itu apabila pasukan yang datang menyerbu itu turut disertai bapa saudara kepada gadis terbabit.

Sumber berkata, bapa saudara pelajar itu yang mengetahui ke hadiran pasangan terbabit di situ melakukan intipan selama be berapa minit selepas mengesyaki berlaku perbuatan tidak bermoral.

Menurutnya, selepas menda pati terdapat kelibat pasangan remaja itu di dalam tandas maka dia kemudian bertindak meng hubungi polis dan jabatan agama untuk memaklumkan perkara berkenaan.

“Selepas pintu dibuka, lelaki terbabit terkejut apabila men dapati remaja perempuan yang ditahan adalah anak saudaranya yang ketika itu berada dalam keadaan berbogel dan tergamam tanpa sempat melarikan diri,” katanya kepada Harian Metro, di sini, semalam.

Beliau berkata, remaja terbabit dipercayai mengambil kesempa tan menggunakan tandas awam di kawasan itu berikutan lokasinya yang agak sunyi untuk melakukan perbuatan terbabit.

Oleh Jaafar Mulup



Teknik Pancutkan Isteri. Keterangan lanjut, sila klik sini.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Arkib Blog

Pelawat

Pikat Isteri

Artikel

Catatan Popular