Pakej spa urut untuk wanita kesepian

Pakej nenek gedik. Itulah tawaran terbaru beberapa spa yang beroperasi di sekitar Bukit Bintang, di sini, yang menawarkan pemuda tampan dan bertubuh sasa sebagai tukang urut.

Pelanggan sasaran mereka ialah wanita pertengahan umur, termasuk berstatus nenek dan ada yang bergelar Datin.

Pusat urut dan spa berlesen terbabit menggunakan khidmat 'ulat' yang berlegar di luar premis terbabit untuk menawarkan khidmat menjengkelkan itu kepada pelanggan sasaran, termasuk pelancong asing.

Jika sebelum ini tukang urut adalah pemuda Myanmar dan Vietnam, kini lelaki tempatan turut menawarkan khidmat itu, malah mereka lebih mendapat sambutan berbanding warga asing.

Aktiviti tidak bermoral itu terbongkar hasil penyamaran dan siasatan wartawan Metro Ahad selepas mendapat aduan daripada pengunjung dan peniaga sekitar Bukit Bintang yang jelik dengan kegiatan berkenaan yang dikatakan semakin berleluasa.

Walaupun harga asal khidmat urut yang tertera pada kertas iklan di kaunter premis hanya RM50++, pelanggan wanita yang mahukan pakej luar biasa itu dikenakan caj antara RM300 hingga RM1,000 bergantung kepada tukang urut bersaiz L, XL atau XXL.

Pelanggan juga diberi pilihan sama ada mahu 'berurut' di premis berkenaan atau membawa pemuda terbabit ke bilik hotel atau kediaman sendiri.

Seorang 'ulat' pusat urut dikenali sebagai Latiff (bukan nama sebenar) yang menawarkan pakej itu memberitahu wartawan, kebanyakan tukang urut lelaki yang mereka miliki berwajah kacak dan boleh dibawa keluar.

"Kami turut menyediakan khidmat urutan 'luar biasa' jika ada permintaan di kalangan pelanggan wanita.

"Selalunya, spa kami mengupah lelaki yang bukan sekadar pandai mengurut, tapi juga mesti ada 'rupa'. Badan sasa, bijak bercakap dan sanggup melayan kehendak pelanggan hingga ke ranjang antara kriteria diutamakan," katanya.

Latiff mendakwa, kebanyakan wanita pertengahan umur menggunakan khidmat mereka adalah golongan yang dahagakan belaian.

"Pelanggan kami termasuk isteri orang, ibu tunggal dan anak dara yang berumur. Walaupun banyak duit, mereka 'miskin' belaian lelaki.

"Oleh itu, sangat penting bagi kami menyediakan lelaki yang benar-benar mampu memenuhi cita rasa pelanggan," katanya.

Berikut adalah dialog antara wartawan kami dengan ulat (Latiff) di depan lif sebuah spa di Bukit Bintang.

ULAT (U): Hai...

WARTAWAN (W): Hai.

U: Nak ke mana?

W: Naik nak urut (di spa). Letih sikit, tapi nak survey (tinjau) dulu harga.

U: Nak urut pakej macam mana?

W: Ada pakej? Menarik ke?

U: Ada. You (kamu) nak yang macam mana?

W: Ada yang lebih-lebih tak, macam boleh booking atau bawa keluar?

U: Memang ada. Saya dulu tukang urut juga, tapi sekarang dah jadi orang tengah. Kalau nak saya pun boleh, saya boleh urut juga. You nak urut atau macam mana?

W: Saya yang nak urut, lepas tu kawan saya. Banyaklah... datin pun nak urut juga, sebab tu saya datang dulu survey harga.

U: Nak servis yang macam mana agaknya?

W: Agak-agaknya boleh 'lebih-lebih' tak?

U: Boleh... kita ada macam-macam pakej... harga pun berbeza-beza. Akak nak servis yang macam mana?

W: Nak lelaki yang muda sikit... ermmm... boleh tak? Sebab kawan akak nak yang kacak saja.

U: Ada, ada! Memang yang selalu datang pun datin, nak yang tinggi dan baik punya pun ada kak, tapi harga lebih sikit la.

W: Berapa?

U: Itu boleh runding. Kalau akak nak malam ni juga, saya boleh bawa tukang urut hebat. Gerenti handsome (kacak). Badan macam atlet, tapi harga kena lebih sikit.

W: Lebihnya berapa?

U: Yalah... kalau sampai ke katil, bukan RM300 tapi lebih la...

W: Lebihnya berapa?

U: RM300 tu biasa punya... kalau servis (khidmat) sampai bilik hotel kena agak-agak la kak... mungkin lebih!

W: Paling banyak berapa?

U: Boleh cecah nilai besar jugalah... sampai ribu-ribu atau lebih.

W: Okey la... you kasi nombor (telefon) nanti senang akak dan kawan nak call (hubungi).

(Bertukar nombor telefon dan berlalu. Kira-kira 20 minit kemudian, lelaki berkenaan membuat panggilan).

U: Akak, ni kawan saya dah turun (datang)... book (tempah) jauh dari Melaka. Ukurannya @#%$^&&*()... boleh tak?

W: Okey, okey, tapi saya kena jumpa kawan dulu dan bincang. Nanti call kemudian.

Selang beberapa minit, lelaki berkenaan membuat panggilan lagi tetapi wartawan tidak menjawab kerana tidak mahu penyamaran terbongkar.

Info Menarik
Teknik Berpoligami Tanpa Berperang
Rahsia Menambat Nafsu Isteri
Cara Kurus Cepat Tanpa Berlapar
Rahsia Puaskan Nafsu Suami
Kamasutra Melayu Bergambar

6 ulasan:

rastafarimy berkata...

nk kerja

asoka herbal berkata...

INFO TOKO KESEHATAN DAN KECANTIKAN BEST SELLER


TOKO KESEHATAN
*************************

OBAT PEMBESAR PENIS

OBAT PENYUBUR SPERMA

OBAT PRIA PERKASA

ANEKA KONDOM

ALATBANTU SEXUALITAS

SOLUSI KLUARGA HARMONIS

OBAT LIBIDO / PERANGSANG WANITA

ALAT TERAPI PEMBESAR DAN PANJANG PENIS


TOKO KECANTIKAN
**************************

PEMUTIH WAJAH

PEMUTIH BADAN

PEMBESAR PAYUDARA

OBAT PELANGSING BADAN

PERAPAT VAGINA / KEPUTIHAN

OBATPENGHILANG TATTO


Tips Dan Trik Dalam Bercinta
****************************************

Tanpa Nama berkata...

Tmpat ini dimana?

mail expert berkata...

Menarik tu pakej spa.

SPA untuk Lelaki Moden | SPA urut untuk Lelaki Moden | Urut Tradisional untuk Lelaki Moden
SPA untuk Lelaki Moden
Urut Tradisional untuk Lelaki Moden

Sapura berkata...


Awek paling nakal

Koleksi kisah-kisah pengajaran

Dari studio rakaman

Kaki-kaki lucah

Untuk yang nakal sahaja

Kalau basah, guna tissue untuk lap

Massage Therapist berkata...

Buat para wanita yang berminat untuk mendapat urutan dan belaian tukang urut lelaki, boleh hubungi malay.massage.man@gmail.com
Para suami yang nak teman atau tengok isteri dibelai pun dialu alukan
http://malaysia-ladies-sensual-massage.blogspot.com/

Catat Ulasan

 

Pelawat

Pikat Isteri

Artikel

Catatan Popular