Rahsia Kepuasan Batin Wanita Melayu

Wanita mudah ghairah apabila suami mengajak melakukan hubungan intim. Tapi belum tentu mereka tidak menghadapi masalah. Ramai wanita berpura-pura untuk menyenang dan membuatkan suami berasa bangga kerana mampu membuatnya ke tahap orgasma. Ramai wanita membincangkan sedemikian. Itulah sebabnya permasalahan gangguan seks pada wanita benar-benar jarang diketahui dan dirawati. Ramai wanita menganggap yang hubungan seks itu jauh lebih bermakna dan cukup sekadar menuju ke puncak kenikmatan. Jadi, berlakon demi mengambil hati suami dianggap tidak salah?

Ramai lelaki membicarakan tentang gangguan ereksi dan sebagainya tapi bagaimana pula dengan wanita? Jarang kedengaran diskusi mengenai masalah kaum wanita ini.

Tahukah anda?

Dewasa ini, dari tinjauan dan kajian yang dibuat oleh pakar seksologi menunjukkan bahawa lebih dari 70% wanita sukar mencapai kepuasan dalam hubungan seksual. Tidakkah anda nampak bahawa fakta itu juga mungkin termasuk diri anda ataupun pasangan anda. Sesungguhnya perkara ini amat merisaukan semua pihak termasuk juga anda bukan? . Ini bermakna isteri anda mungkin tidak mencapai kepuasan dalam hubungan ranjang bersama anda! Jika anda akui, tugas membuatkan isteri untuk merasa puas dalam hubungan ranjang merupakan salah satu cabaran yang paling besar dalam kehidupan berumahtangga ini....Begitu sukar dan beratnya tugas ini...Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikulnya...Kebanyakan wanita terpaksa akur dengan keadaan ini. Apa boleh buat..Hanya suami mereka sahaja yang mampu merubah keadaan ini!

Cuba anda bayangkan...

Jika anda mampu membuatkan isteri anda menikmati kepuasan seksnya, ini bermaksud anda akan semakin bertambah disayangi oleh orang rumah anda. Kepuasan berjima' atau kepuasan hubungan seks adalah sesuatu yang amat didam-idamkan oleh isteri-isteri di seluruh dunia, bukan di Malaysia saja. Dan disebab itulah juga ianya merupakan suatu keperluan yang amat penting dalam hidup seorang wanita.....

Cuba anda bayangkan apabila anda mampu membuatkan isteri anda mencapai orgasmanya lebih dari sekali ataupun berkali-kali dalam hanya satu perlakuan hubungan kelamin saja. Ini bermakna isteri anda sentiasa puas dan cukup nafkah batinnya.

Bayangkan isteri anda yang tersenyum saja setiap malam apabila menjeling anda disebabkan kemampuan anda yang mampu memuaskan nafsu seksnya. Bahkan dia meminta-minta seks dari anda pada setiap malam.....

Hubungan seks yang mampu memberikan kepuasan kepada isteri akan membuatkan kehidupan rumahtangga menjadi lebih bermakna..

Banyak lagi yang perlu anda ketahui, untuk keterangan lanjut, sila klik sini.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Arkib Blog

Pelawat

Pikat Isteri

Artikel

Catatan Popular