Teknik Seks Spontan

Seks adalah sebuah pilihan. Sebahagian orang menganggap aktiviti yang satu ini sebagai sesuatu yang cukup istimewa, sehingga memerlukan persiapan yang luar biasa. Bagi sebahagian yang lain, seks hanyalah sebuah aktiviti yang biasa-biasa saja. Apapun pilihan Anda, tiada masalah asalkan Anda dan pasangan mampu menikmatinya.

Dalam kehidupan berumahtangga yang sudah berlangsung cukup lama, biasanya seks menjadi hal yang biasa saja. Namun, jangan biarkan seks hanya sekadar rutin tanpa ada rasa. Untuk menciptakan seks luar biasa, tak perlu persiapan berlebihan, yang diperlukan hanyalah spontan.

1. Tidak ada yang lebih seksi selain memberitahu pasangan tentang apa yang Anda inginkan. Tak perlu malu-malu, kerana itu demi kebaikan Anda berdua. Suami memerlukan arahan yang jelas. Malah seorang lelaki yang sudah berpengalaman sekalipun akan mengalami kesulitan jika hanya mendengar permintaan yang berupa bisikan dari Anda. Jadi ucapkan dengan jelas apa yang Anda inginkan, tanpa harus malu-malu.

2. Untuk menyegarkan suasana di tempat tidur, Anda sebaiknya menyelitkan sedikit humor saat sedang berasmara bersama pasangan.

3. Kegel. Perempuan yang pernah hamil dan melahirkan, biasanya memiliki sedikit masalah pada otot dasar panggul. Otot yang tak lagi elastis akan mengakibatkan perempuan tak mudah mencapai orgasme. Untuk mengatasinya, lakukan senam kegel. Tidak hanya orgasme yang hebat yang akan diperolehi, malah Anda juga tidak akan merasa ingin buang air lagi ketika sedang tertawa terbahak-bahak.

4. Tidak selamanya suasana romantis (cahaya lilin, slow music, dan serpihan bunga) selalu menjadi saat-saat terbaik untuk berasmara. Seks tetap mampu menjadi sesuatu yang istimewa ketika dilakukan dengan spontan.

5. Gosok gigi sebelum berasmara sudah cukup membuat pasangan senang. Nafas segar membuat ciuman dan hembusan nafas Anda terasa menyenangkan.

6. Siapkan sesuatu yang mampu membuat mood Anda bagus saat sedang bersamanya. Buku seks yang erotis, fantasi yang hot, mampu menjadi saranan latihan untuk meningkatkan libido.

7. Meminta terlebih dahulu, tak melulu bererti Anda harus beraksi berlebihan. Tak perlu memberikannya tarian meliuk-liuk yang menggoda, cukuplah dengan isyarat mata dan senyuman.

8. Berasmara di kamar mandi memang memberikan sensasi tersendiri. Akan tetapi ini agak meletihkan, kerana agak sukar menyeimbangkan tubuh ketika sedang berhubungan seks sambil berdiri. Jika Anda tetap ingin mencuba untuk melakukannya, jadikan aktiviti mandi hanya sebagai foreplay, dan aksi seterusnya sampai akhir dapat dilakukan di tempat yang lebih selesa.

Selamat mencuba.

Sumber: Suara Merdeka

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Arkib Blog

Pelawat

Pikat Isteri

Artikel

Catatan Popular