Gara-gara hubungan sulit, lelaki masuk ICU

Seorang pemuda berusia lingkungan 20-an dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) selepas dibelasah oleh dua lelaki dipercayai gara-gara hubungan sulit dalam satu kejadian di kuarters sebuah kelab golf dekat sini Rabu lalu.

Kejadian kira-kira pukul 10 pagi itu dikatakan berpunca daripada tindakan mangsa menjalin hubungan dengan isteri orang berjaya dikesan oleh suami dan adik lelaki wanita berkenaan sehingga mencetuskan pergaduhan tersebut.

Utusan Malaysia difahamkan, wanita berusia 20-an itu menjalin hubungan sulit dengan mangsa sejak beberapa bulan lalu, menyebabkan suaminya yang menghidu perbuatan curang isterinya itu memasang perangkap bersama adik iparnya pada hari kejadian.

Perangkap yang dipasang suami wanita yang berusia dalam lingkungan 30-an itu mengena apabila isterinya dikatakan ditemui bersama mangsa dalam keadaan tidak senonoh di sebuah bilik di kuarters berkenaan.

Suami dan adik lelaki wanita berkenaan kemudian bertindak membelasah mangsa.

Mangsa yang parah di kepala dipercayai akibat dipukul dengan objek keras kemudian dikejarkan ke HSB untuk rawatan.

~ Utusan


Pancutkan Isteri Anda. Keterangan lanjut, sila klik sini.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini pun sekor lagi baghal...yang cari pasal buat zina dgn bini org apsal????mmg mangkuk...patut hayun je sampai mampus...biar baghal tu sedar diri skit...mcm takde betina lain nak panjat...pompuan tu pun satu...sama2 keldai...

Catat Ulasan

 

Arkib Blog

Pelawat

Pikat Isteri

Artikel

Catatan Popular