Keradangan pundi kencing bulan madu


Saya kerap mengalami kencing kotor. Apabila suami membuat tusukan, saya juga sering rasa hendak terkencing hingga mengganggu hubungan kelamin. Saya juga menghidap ‘scoliosis mild’.


Rahsia Malam Pengantin. Keterangan lanjut, sila klik sini. 

Jawapan

Kencing tidak lawas dan rasa perit sedikit sebanyak menggambarkan keradangan pundi kencing yang bermula dari pembukaan salur kencing yang mengalami tekanan akibat hubungan seksual.

Perkara ini dikenali sebagai ‘honeymoon cystitis’ atau keradangan pundi kencing bulan madu. Yang paling mustahak ialah mencuci dan membuang air kecil selepas bersetubuh.

Anda perlu pastikan ketika bersetubuh dengan pasangan, ubah posisi supaya geselan tidak berlaku bertalu-talu ke bahagian salur kencing anda. Ini yang menyebabkan keradangan pundi kencing.

Mengenai masalah skoliosis, itu bukan perkara serius untuk anda. Sebilangan besar wanita tidak sedar mereka mengalami sedikit skoliosis akibat posisi duduk, mereka lakukan secara membengkokkan tulang belakang ketika menulis.

Sebagai langkah berjaga-jaga supaya perkara itu tidak berlaku, pastikan anda duduk tegak dengan bahagian punggung rapat ke penyandar kerusi.


Info Menarik
Seni Melambatkan Pancutan!
Petua Seks Hebat! Hangatkan ranjang anda!
Isteri Dingin Seks? Rahsia mengghairahkan isteri!
Pelajari Teknik Rahsia Pancutkan Isteri!!
Seni dan Teknik Ciuman Hangat!
Rahsia Kecurangan Pasangan Terbongkar!
Rahsia Malam Pertama
Rahsia Doa Pengasih
Kamasutra Melayu Bergambar

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Arkib Blog

Pelawat

Pikat Isteri

Artikel

Catatan Popular