Seks Dalam Teksi

Seorang merelakan dan seorang lagi diibaratkan seperti orang mengantuk disorongkan bantal.

Itu fenomena antara segelintir pemandu teksi dengan pelayan pelanggan (GRO) yang menjadikan teksi sebagai tempat melampiaskan nafsu.

Tugas pemandu terbabit bukan saja menghantar penumpang untuk mendapatkan wang, sebaliknya ada yang mengambil kesempatan menagih seks.

Di pihak GRO pula, khidmat seks yang diberi adalah bayaran atau upah kepada pemandu teksi yang berperanan seperti pemandu peribadi apabila mengambil dan menghantar mereka dari rumah ke pusat hiburan tempat mereka bekerja pada setiap malam atau awal pagi.


Seorang pemandu teksi yang hanya mahu dikenali sebagai Rahim ketika mendedahkan perkara itu kepada Metro Ahad berkata, hubungan ‘istimewa’nya dengan seorang GRO bermula ketika menghantar wanita itu pulang ke rumahnya sekitar Ampang selepas bekerja di kelab malam.

“Saya memberi nombor telefon bimbit kepadanya supaya mudah menghubungi saya jika dia perlukan khidmat teksi. Tidak sangka dia sanggup menawarkan seks jika saya menghantarnya ulang-alik ke tempat kerja tanpa bayaran,” katanya.

Bukan itu saja, Rahim mengakui turut mempunyai kenalan wanita GRO lain daripada rakan teksi yang lain.

Katanya, jika rakannya tidak bekerja, dia atau rakan lain boleh menghantar GRO berkenaan ke tempat kerja sebagaimana dilakukan kepada GRO yang dikenalinya.

“Namun bukan mudah mendapatkan tawaran seks kerana mereka hanya berbuat begitu dengan pemandu teksi tetap mereka,” katanya.

Selain GRO, Rahim mendedahkan, dia pernah melakukan hubungan seks dengan penumpang yang bukan bekerja dalam bidang terbabit.

Daripada ceritanya, penumpang yang menawarkan hubungan seks dengannya mengalami masalah rumah tangga dan ketagih mengunjungi kelab malam.

“Apabila kerap menghantar penumpang itu, dia akhirnya membuka kisah hidupnya. Kemudian dia ajak saya ‘tidur’ bersamanya,” katanya.

Seorang pemandu teksi lain yang hanya mahu dikenali sebagai Abidin, 46, berkata kebanyakan pemandu teksi yang terbabit dalam kegiatan tidak bermoral itu kerap menunggu pelanggan di depan pusat hiburan pada tengah malam atau awal pagi.

“Malah, ia seperti penyakit berjangkit apabila ada pemandu teksi lain mula terpengaruh dan cuba berjinak-jinak dengan aktiviti itu,” katanya yang kesal dengan gejala itu kerana ia merosakkan imej pemandu teksi secara keseluruhan, sedangkan hanya segelintir yang melakukannya.

Abidin berkata, seorang rakannya yang 20 tahun membawa teksi tanpa segan silu bercerita pengalaman menjijikkan dengan seorang GRO, termasuk melakukan hubungan seks di dalam teksi.

“Dia sering mengajak saya ‘membela’ GRO sebagai cara mudah untuk puaskan nafsu semata-mata, tapi saya tidak sanggup melakukannya,” katanya yang menjadi pemandu teksi sejak 12 tahun lalu.

Menurut Abidin, kebanyakan GRO yang menjalin hubungan dengan pemandu adalah wanita warga Indonesia dan Filipina.

Antara sebabnya, golongan berkenaan tiada kemudahan pengangkutan sendiri dan tidak tahu selok-belok jalan di ibu kota.

Abidin mendakwa, pemandu teksi berkenaan bukan saja menghantar pasangan GRO mereka pergi atau pulang dari kerja, tetapi turut menghantar mereka ke hotel untuk menemui ‘pelanggan’.

Sementara itu, seorang GRO yang ditemui di sebuah kelab malam juga tidak menafikan ramai rakannya menagih khidmat pemandu teksi untuk memudahkan kerja mereka dengan menawarkan seks.

GRO berusia pertengahan 20-an itu berkata, ia tidak merugikan apabila berbuat demikian kerana tambang yang mahal pada waktu malam boleh menjejaskan pendapatan mereka.

“Apabila hendak ke hotel bersama pelanggan, saya hanya perlu hubungi mereka (pemandu teksi). Itupun sudah kira membantu mereka mendapatkan pelanggan dan pendapatan,” katanya.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Arkib Blog

Pelawat

Pikat Isteri

Artikel

Catatan Popular